2011. április 25., hétfő

Idén varrtam először szerelem kendőt a páromnak húsvétra.....


Tavaly ősszel hallottunk a szokásról,hogy a szeretett legénynek, a lányok és az asszonyok húsvéti kendőt varrtak régen.
Ebbe csomagolva adták át a piros tojást nekik húsvét hétfő reggelén.

Gondoltam meg lepem a párom egy ilyen kendővel.bele csomagoltam a tojást aztán átadtam neki.
Na ez után én lepődtem meg ,de nagyon.
A párom örömmel nézegette a kendőt és a zakója belső zsebébe rejtette a szíve fölé.
Azt mondta, annak ott a helye jövő ilyenkorig, amig nem kap töllem újat.
Nagyon jól esett,hogy szívesen játszik velem és örül ennek az új játéknak.
A gyerekeknek is tetszett a régi, új szokás, amit idén ezzel a kis kendővel útjára indítottunk:))))

A kendő mérete 25 x 25 cm.Szerelemmel varrtam a páromnak:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése