2011. február 21., hétfő

Bánatomban befejeztem.


Észre sem vettem,hogy már az utolsó leveleket varrom és elkészült.
Mégis megmutatom,mert elvitték és késöbb nem tehetem.

A mérete 315 x 210 szem csak kékkel varrtam saját elképzelés alapján

a SAL minta felhasználásával

Így egyben látva tecc,de ha újra kezdeném már a két első tortában is több fél x-et használnék.

Már el is vitte a barátnőm.Épp itt volt amikor befejeztem és addig kuncsorgott amig neki adtam:)))

Szerinte ez pont tökéletes lesz az ő konyhájában.Én meg örülök,hogy így bele szeretett.Ez lett a szülinapi ajándéka.Ebben egyeztünk:))))))

Persze úgysem fogom megállni,hogy ne kapjon akkor is valami apróságot,messze van még augusztus:)))))

A fotó .......az ... rettenetes......meghalt a saját gépem.Sajnos.

Ez is hasonló csak kicsit kevesebbet tud:((((((Sajnos látszik.

1 megjegyzés: